donderdag 20 september 2012

Intervieuw melissahond

Je naam in real:Melissa
Leeftijd: 14 Jaar.
Droom op sd: Lol maken met me vrienden en misschien ooit coverlygirl worden.
Droom in real:UUhm om later gelukkig  te  worden met me vriend en een huisje te kopen enzo.
Bff,s op stardoll:Prettysootje dolfijntje_R.Z.
Ooit wedstrijd gewonnen op stardoll?:Nee dat niet.Daar heb ik ook niet echt me best voor gedaan.
Status:In real heb ik een hele lieve vriend hij heet Nelson We hebben all bijna elf maanden. 
Hoe ben je er op gekomen een stardoll account aan te maken?:Toen 5 jaar geleden bij mijn buurmeisje van toen 15 was dat zij stardoll had toen hadden we samen ene stardoll acc aan gemakt.
Hoe lang ben je all lid van stardoll":5 jaar.
Als je een tip moest geven aan stardoll wat was dat dan??:Geef wat gratis stardoll en laat ons alles zeggen op party,s geen sterretjes.
Wil je nog wat zeggen:Ik vind het heel leuk dat ik mee mag doen aan dit interview en deze make-over! En verder hoop ik dat alle girls op stardoll nog veel lol en plezier hebben



Geen opmerkingen:

Een reactie posten